7.jpg

Getin Bank: rusza nowa kampania kredytów gotówkowych

Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię, wpisującą się w nową strategię i filozofię banku. Po zaprezentowaniu nowego konta GETIN UP, bank stawia na promocję kredytów gotówkowych.

Komunikacja, nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Będzie obecna przede wszystkim w telewizji, gdzie pojawią się 3 wersje 15-sekundowych spotów. Kampania zaprezentuje praktyczne, wygodne dla Klientów ułatwienia, które bank wprowadził w procesie przyznawania kredytów gotówkowych. Pierwsza część akcji promować będzie ofertę „kredyt na PIT” (możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach), druga zaś – dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, zaś za wsparcie PR odpowiada agencja Rc2.

„W kampanii kredytu gotówkowego, kolejnej po koncie osobistym, konsekwentnie rozwijamy myśl „Praktycznie”. Dobra bankowość powinna być prosta, użyteczna i przyjazna. Udowadniamy, że każdy produkt bankowy, także kredyt gotówkowy, można zaprojektować tak, by posiadał takie cechy. W najnowszej komunikacji pokażemy dwa ciekawe dla Klientów benefity kredytu Getin Banku. Pierwszy to odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności – oferta „kredyt na PIT” to możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy, że Klient przyniesie do banku tegoroczny PIT. Druga część kampanii dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy – stawiamy na bezpieczeństwo i proponujemy klientowi rozwiązanie, które chroni go nawet w przypadku trudności”- mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku.
Na kampanię składają się trzy 15-sekundowe spoty, które w okresie od 18 lutego do 23 marca będą sukcesywnie wprowadzane do telewizji. Plan mediowy obejmuje główne stacje TV oraz kanały tematyczne. Dodatkowym wsparciem kampanii w TV będą: witryny w oddziałach, Internet, ulotki i plakaty w oddziałach oraz mailingi.

Wizualizacja kampanii utrzymana jest już w całości w stylistyce nowej identyfikacji Banku. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

Źródło: Getin Noble Bank

Napisano 18 lutego 2013 o godzinie: 16:36, Kategoria: Praca

Podobne wiadomości:

  • No related posts

Dodaj własny komentarz