1.jpg

Usługi księgowe dla klientów Citi Handlowy

SuperKsiegowa.pl we współpracy z Citi Handlowy przedstawiają specjalną ofertę dla małych firm. Już od połowy lutego klienci banku mogą korzystać z 70% rabatu na prowadzenie księgowości internetowej oferowanej przez SuperKsiegową. To pierwszy krok do integracji oferty bankowej dla mikroprzedsiębiorców z usługami poza bankowymi.

 

Na podstawie dostępnych wyników badań Instytutu Homo Homini wynika, że aż 36% respondentów z grupy mikroprzedsiębiorców księgowość online uznaje jako jeden z najbardziej przydatnych elementów rachunku firmowego.

– Rozwiązanie oferowane wspólnie przez Citi Handlowy i Superksiegowa.pl to ciekawa odpowiedź na potrzeby osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych firm. Z ofertą tą wpisujemy się w najnowszy trend łączenia oferty bankowej z innymi przydatnymi usługami takimi jak właśnie księgowość, prywatna opieka medyczna czy zakupy w sieci. Dziś, kiedy wielu przedsiębiorców szuka pomysłu na obniżenie kosztów konkurencyjna propozycja księgowości internetowej w połączeniu z jedną z najlepszych ofert bankowych dla mikro przedsiębiorców może stanowić bardzo ciekawą propozycję. Propozycję która pomoże firmom z sektora MSP w codziennym prowadzeniu biznesu. – mówi Beata Majewska, Szef Pionu Dystrybucji Detalicznej z Citi Handlowy.

W ramach oferty klienci posiadający rachunek firmowy w Citi Handlowy oraz klienci SuperKsięgowa SA, którzy zdecydują się na otwarcie konta w Citi Handlowy otrzymają rabat w wysokości 70% na korzystanie z systemu księgowości internetowej Superksiegowa.pl. Promocyjna oferta Citi Handlowy i SuperKsięgowej.pl dostępna jest nie tylko dla klientów prowadzących samodzielną księgowość, ale także dla tych, którzy korzystają z usług biur rachunkowych. Naszym głównym założeniem jest wspomaganie kontroli biznesu. SuperKsiegowa.pl aktualizuje wyniki firmy po dodaniu każdego dokumentu. Dzięki temu przedsiębiorca może śledzić na bieżąco swoje finanse i podatki do zapłaty. Ponadto, dane z systemu SuperKsiegowa.pl pomogą lepiej planować i zarządzać płynnością finansową w firmie. Ważną rolę odgrywają tu wydruki cash-flow, dzięki którym widać jaki będzie stan gotówki w kasie i kiedy mogą się pojawić się w niej braki – tłumaczy Patrycja Strzelecka, Dyrektor Zarządzająca SuperKsięgowa SA.

Z nową ofertą klienci Citi Handlowy zyskają proste w obsłudze narzędzie, które może ułatwić im codzienne prowadzenie biznesu. Powiadomienia SMS lub mail o wpłatach do ZUS czy o zapłacie podatku lub, możliwość śledzenia stanu zapłaty za faktury i automatyczna wysyłka monitów do klientów, a także przypomina o terminie zapłaty za faktury kosztowe to tylko kilka z obszernego wachlarza usług, z jakich skorzystać będą mogli klienci Citi Handlowy. Jedną z kluczowych wartości dla użytkowników systemu pozostaje też dostęp do porad ekspertów. Na życzenie Klienta ekspert może mieć podgląd do konta i na podstawie danych dotyczących działalności i finansów firmy, udzielić zindywidualizowanej porady.

 

SuperKsięgowa

Źródło: Citi Handlowy

Napisano 22 lutego 2013 o godzinie: 12:39, Kategoria: Prawo

Podobne wiadomości:

  • No related posts

Dodaj własny komentarz